Airsalm – Repatriere decedați

Documentația Necesară Repatriere Decedați.

Întocmirea documentelor necesare repatrierii din străinătate în România a unei persoane decedate poate fi făcută numai de către o firmă de servicii funerare, care este în posesia de licență de laCamera de Comerț și Industrie precum și licență de înregistrare la Poliție pe rază căruia își are sediul.

În principal este nevoie și licență sau atestatul  regiunii unde firma își are sediul, din care să se ateste faptul că această este autorizată pentru a funcționa legal și a organiza servicii funerare în teritoriul administrativ unde își are sediul.

În unele cazuri mai mari este nevoie de Codul SAP. Fără acesta nu se pot întocmi acest tip de docuemente necesar efectuării serviciului de repatriere.

Există firme care nu dispun de aceste autorizații și nu știu cum să întocmească sau să obțînă aceste documente.  Nu va faceți probleme! O să-i recunoașteți imediat, deoarece în discuțiile cu dumneavoastră o să va ceară să contacta-ți o firma locală pentru întocmirea acestor documente. Ei se vor oferi să va execute doar serviciul de transport. 

Serviciul de consiliere pe care firma Airsalm îl oferă este gratuit. Discutia cu noi nu îți creează absolut nici o obligație. În aceste cazuri furnizăm imediat la telefon absolut toate informațiile necesare întocmirii documentelor pentru a începe demersurile în vederea obținerii pașaportului mortuar.

Suntem aici pentru a te ajută. Ne implicăm direct și personal  pentru a onora promisiunile făcute familiilor care se confruntă cu un deces în străînătate.

Te poți baza pe noi pentru a trece mai ușor prin aceste încercări. 

Cu stimă deosebită,
Emil Bran
Consilier Repatrieri Airsalm

Tel RO (0040) 0760 715 509
Tel. IT  0039.389.162.5052
Email: airsalm@yahoo.it
Website: www.airsalm.ro
Facebook : Airsalm România